Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučiću je i 120 odsto vlasti malo, SRS je jedina patriotska stranka u Srbiji

Komentari (100) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 27 avgust 2015 23:25
Aleksić
Ma samo Šešelj!
Preporuke:
96
76
2 četvrtak, 27 avgust 2015 23:34
Milan Lazarević
Pa i u pravu je! SRS je jedina ozbiljna, patriotska i opoziciona stranka u Srbiji, a ove priče kako su se navodno nagodili Šešelj i Vučić služi kao slamka spasa DSS-u i Dverima. SRS nam je jedina šansa da Vučiću vidimo leđa i da se posle 15 godina srljanja u EU okrenemo braći Rusima!
Preporuke:
107
105
3 četvrtak, 27 avgust 2015 23:43
Dragan, Katun
Jedan iz dvojca, uspešnih trojanaca, koji su vrlo uspešno obrukali Srbsku nacionalnu ideju.

On i kum vučina su na zadovoljstvo gospodara uspešno obavili posao.
Preporuke:
126
73
4 petak, 28 avgust 2015 00:50
Trećepozivac
Odvratno, otužno i izaziva na povraćanje.
Šešelj je, kao što sam i ranije govorio, politička olupina i krntija koja ne pristaje ni za sabiralište oštećene tehnike, on je za RASHOD! Njega treba politički rastaviti na sastavne delove, sve to otreskati o zemlju dok ne popuca po svim šafovima, a onda metlom pokupiti u đubrovnik!
Njega, OCA najodvratnije kvazipolitičke stranke kojoj je kumovao još iz Haga! Od monstruma, SRS, rodio se monstrum na kvadrat - SNS.
Daleko vam lepa kuća i ... što dalje od Srbije!
Preporuke:
109
77
5 petak, 28 avgust 2015 00:50
?
u kom zecu lezi grm? Vojislav Nikolic?
Preporuke:
34
20
6 petak, 28 avgust 2015 02:35
SM
Seselj je jedini politicar koji redovno granici sa fasizmom i sovinizmom. Jedini politicar koji je pred cijelim svijetom, obrukao nacionalnu ideju Srba. Zardjalim kasikama i psovkama u Hagu. Pored Vucica, jedini politicar koji je grdno kritikovao stranke s kojima je kasnije pravio koalicije. Pored Vucica, jedini politicar koji politiku gradi na idolopoklonstvu. Demagog bez strucne podrske. Lider partije koja vise nema ni 10 cestitih vojnika.

Meni su to sasvim dovoljni argumenti da ga otkacim kao ozbiljnog predstavnika srpskih interesa. To sto SRS danas jos samo postoji na papiru, to sto je Damjanovic cetvrti covjek stranke, u to necu ni ulaziti. Oni kadrovski mogu voditi mesnu zajednicu, eventualno neki opstinski odbor.

Moze jedino vladati ostrascenim, neinformisanim i nepismenim umovima. Njih je uvijek bilo i bice.


Pozdrav od starog poznanika!
Preporuke:
73
70
7 petak, 28 avgust 2015 03:31
Boško
Aci kvislingu je očigledno rejting katastrofalno nizak, kada je aktivirao izanđalu Šešeljevu porodičnu manufakturu od "partije" da pokuša da razbije patriotsku opoziciju kao što je to radio i 90tih za Miloševića.
Preporuke:
73
57
8 petak, 28 avgust 2015 05:13
Srđan D.N.
Čovek koji je maestralno isterao na čistinu i Haški sud i zločinačku politiku zapada nas zamajava pričama o benignom )!=Tomislavu Nikoliću a o Vučiću koji ga je nazvao Monstrum iz Haga(!) nema da kaže ništa osim da zapad kao jedva čeka da ga se otarasi? Hoće li i njega tada primiti natrag kao zabludelu ovčicu? Neće moći profesore, kada ga budu otkačili značiće da je obavio sve poslove i da Srbije više ni nema.
Preporuke:
81
20
9 petak, 28 avgust 2015 06:41
Cviko
Zaboravio je na "Srpski preporod", stranka koja je nedavno formirana.
Preporuke:
15
38
10 petak, 28 avgust 2015 07:16
Goran
Srbija nema opoziciju, svi oponenti rezima su vec pokazali koliki su lopovi. Seseljevo napadanje Nikolica i u isto vreme aminovanje Vodje dovoljno govori kome je vojvoda naklonjen. Bice onako kako biti mora, tj.kako su velike sile odlucile. Kao i uvek do sada. Uzdaj se, narode, u se i u svoje kljuse, zivi u mikro-svetu, i pusti sve ove folurante ako zelis da ostanes normalan. Ja sam odabrao svoj put - daleko od Srbije. Tu svanuti nikada nece.
Preporuke:
39
42
11 petak, 28 avgust 2015 08:07
Jovanča Micić
Pa gde je objašnjenje o tome šta je io od koga Vučić dobio da bi zgrabio vlast? Ovo je sve jasko mlako i oštriji je prema Dverima i DSS nego protiv SNS-a.
Preporuke:
75
25
12 petak, 28 avgust 2015 08:34
zoran
SRS je olupina i tu je kraj....vidim neku sansu u dss i dveri mada cisto sumnjam da ce moci bilo sta da urade....iskreno, ono sto je meni najbitnije je da napustim ovu zemlju jer ce ovd biti haoticno, koliko god da volim srbiju njoj nema spasa. Narod nestaje, pritiskaju nas sa svih strana, partije su ogrezle u teskom kriminalu, pa ljudi moji, vise se postuje dnevni red mesne zajednice nego ustav u ovoj drzavi, jos ako migranti budu dolazili ovom zestinom a zna se da se usmeravaju u srbiju, ja pitam, da li iko normalan nesto dobro vidi ovde? Mnogo je opasno to sto nas vec sad opkoljavaju vrlo javno i to vojskama a izbeglice guraju silom u srbiju, nazovite me paranoidom, fasistom ili rasistom ali ovo se vrsi planski i tesko da ce izaci na dobro. U svako slucaju, brod srbija ne tone, on je potonuo, mislim da nam je ostalo veoma malo vremena za bilo sta!
Preporuke:
45
44
13 petak, 28 avgust 2015 08:36
Slavka Moravka
Šešelj je izandjali, izraubovani udbovac na zadatku kompromitacije patriotske opozicije, na istom onom zbog koga ga je srpski DB i preuzeo od bosanskog 1990.
Preporuke:
59
44
14 petak, 28 avgust 2015 08:42
nažalost
Nažalost, sve je jasno i žalosno u isti mah. Svaka čast za borbu u Hagu, ali sve drugo i pre i posle Haga, a noročito ova pipirevka i igra duplog pasa sa Vučićem prosto ne može da se shvati ni oprosti.
Preporuke:
68
32
15 petak, 28 avgust 2015 08:43
Srbin - Radikal
Kome treba Vojislav da dokazuje da je iskreni i pravi patriota. Ko to u Srbiji je podneo ono što je on u ime svoje doslednosti. Pa DSS je napustio i njen predsednik i osnivač Koštunica, šta onda reći o njima i njihovoj politici. Sve strančice koje su nastale iz DSS tvrde da su oni ti koji su zadržali osnovni program. Ciljevi Dveri još nisu jasni, ali ako zajedno DSS i Dveri pređu cenzus moramo za dobrobit Srbije da sarađujemo. Ne smemo se deliti na one koji su veće ili manje patriote. Ne sumnjam da glasači sve tri opcije vole Srbiju i žele dobro našem narodu. I da želimo da ako ne budemo mogli da sastavljamo Vladu, da bar budemo zajedno jaka opozicija, i sprečimo dalju izdaju države ( sprečiti promenu Ustava, jačati saradnju sa Rusijom, boriti se za očuvanje KiM ...). Srbiji su danas potrebne sve patriote, bez obzira kojoj stranci pripadaju. Vojislav Šešelj je taj koji ima najveću političju težinu ali i odgovornost od svih nas.
Preporuke:
62
29
16 petak, 28 avgust 2015 08:46
ob4cl
slazem se za unistavanje srpske nacionalne ideje od strane pomenutog.
Preporuke:
39
32
17 petak, 28 avgust 2015 09:01
A.H.B
Ne razumem kako se Šešelj može nazvati neprikosnovenim liderom Srpske radikalne stranke kada je pre nekoliko godina skoro cela stranka prešla u drugu stranku kod drugih lidera Srpske radikalne stranke koji su osnovali svoju stranku, a neki kao Dragan Todorović su napustili SRS.Čega je lider Šešelj.On nikada nije bio lider ničega.On je bio samo jedan od najvažnijih delova Milošovićeve propagandene mašine i zbog toga sam ga veoma poštovao.Ali sada kada vidim šta priča i kako se ponaša vidim da je i pravio štetu Miloševiću i srpskoj borbi.Čega može da bude lider čovek koji priča da se za 12 godina nije u ničemu promenio a okolnosti se jesu promenile.Pri tom on nije nikakav teoretičar pa da se ne menja nego praktični političar.On je zagonetka a ta zagonetka se polako odmotava.
Preporuke:
48
41
18 petak, 28 avgust 2015 09:13
A.H.B.
Da li je baš Šešelj tako maestralno govorio u Hagu pa ne bih rekao.On je rekao da se borio za Veliku Srbiju.Sam pojam Velike Srbije uključivao bi nešto što je veće od prirodne Srbije.Dakle verovatno i Sloveniju i Grčku naprimer.Milošević se naprimer borio da svi Srbi žive u jednoj državi što je potpuno legitimno i nije upereno ni protiv koga.Dakle Šešelj je de fakto priznao da je učestvovao svesno u rušenju Jugoslavije što je najopasnija optužba naših neprijatelja.Pored toga on je menjao iskaz i ko je pažljivo pratio suđenje mogao je to da vidi.Što se tiče što to nekom izgleda maestralno, pa istina je na našoj strani treba samo govoriti istinu.Šešelj je pravio komediju od rata u kome je stradalo toliko nevinih naših ljudi da je to sramota.Sa njim jedino mogu da se bave Hrvati pošto imaju isti mentalitet i iste dijagnoze.
Preporuke:
40
47
19 petak, 28 avgust 2015 09:17
Politički "otac i sin"...
Aleksandar Vučić je tvoj učenik doktore Šešelj, tvoj student, tvoj proizvod, ti si ga politički stvorio, do juče ste u istu "frulu svirali" i ti njemu doktore Šešelj ne možeš biti opozicija kad je tvoj "ko kad je dete dete od koga se roditelj ne može "oprati" i reći da nije njegovo dete.
Političko dete se pokazalo bolje i sposobnije od "oca", postalo premijer, najjači političar u Srbiji, pravi vladar, dok to političkom "ocu" nikada nije uspelo, mada je više puta dolazio u poziciju da samo "uzme vlast" kao kitu grožđa na pola santimetra, ali se "pola santimetra" pokazalo tako daleko, daleko ko celi život bez vlasti.
Preporuke:
37
36
20 petak, 28 avgust 2015 09:57
Čivijaš
Vučiću je 120% vlasti malo.Tebi ni 1000% ne bi bilo dovoljno.Učenik je daleko ispod učitelja.Svi ste vi isti.
Preporuke:
46
35
21 petak, 28 avgust 2015 10:05
Srbin crnac, ateista
praviti intervju sa dr Vojislavom Šešeljem, neprikosnovenim liderom Srpske radikalne stranke ...je...najčešće najlakša ili najteža stvar u Srbiji.

Malo iskrenosti nije na odmet. Pa i kada vojvoda konačno prizna da je stranački diktator i da su svi ostali 'vojnici stranke' tamo zbog njega, ne on zbog njih.
da većina ljudi u Srbiji sumnja da između Aleksandra Prvog Vučića i Vojislava Večitog postoji neka tajna veza

Pa je Vojislav Neprikosnoveni morao dati intervju da bi demantovao ovu tvrdnju. Ali šta je mala službena linija u zamenu za mnoge godine dodatno zombiranja na političkoj sceni.
- Pa jel` mi nisi dao da progovorim ni reč o Tomislavu? Jeste, izdao me je, a verovao sam mu.

Ovo je stari srpski trik. Prvo se "zakuneš" da više nećeš napadati svoj pravi cilj, a onda se u rečenici koja tobože potvrđuje tvoju nameru okreneš i opleteš po istom tom Nikoliću. Šta to beše zakonomerni obrazac?
Preporuke:
23
22
22 petak, 28 avgust 2015 10:06
Brane
Prof.dr Vojislav Šešelj postojan čovek, postojan političar.
Preporuke:
45
41
23 petak, 28 avgust 2015 10:09
Boško
Politički "otac i sin"...
Političko dete se pokazalo bolje i sposobnije od "oca", postalo premijer, najjači političar u Srbiji, pravi vladar
Smanji "doživljaj".

Jedino što je Šešelj u pravu za Vučića je ono što je rekao Nikoliću ih Haga, koji ga je pitao šta da radi kada Vučić "poludi"

"Zalepi mu šamar, da se smiri"

Pun je youtube snimaka kako braća Vučić jednako "cvile" posle dva pendreka preko leđa, dokazujući da im je gen loš (kao i svim prevrtljivcima i kvislinzima) i da je potrebno samo par šamara da se najure sa vlasti, te da je dovoljan samo malo jači pritisak da se pretvore u obične gnjide, što se i vidi po "politici" koju vode, "cvileći" nemcima a "junačeći" se nad Srbijom koja još nije "probala" "šešeljev recept"
Preporuke:
68
10
24 petak, 28 avgust 2015 10:17
Politički "otac i sin"...
Boško
Politički "otac i sin"...
Političko dete se pokazalo bolje i sposobnije od "oca", postalo premijer, najjači političar u Srbiji, pravi vladar
Smanji "doživljaj".


Boško, ne možeš osporiti činjenicu da je "političko dete" postiglo sve ono što otac nije uspeo, dete je postalo premijer, prvi i najjači političar u Srbiji, eksponent vlasti i moći."Politički otac" treba da je ponosan "na uspehe deteta", jer "otac se u pravilu veseli ili bi se trebao veseliti uspehu svoga deteta".
Preporuke:
15
39
25 petak, 28 avgust 2015 10:24
Politički "otac i sin"...
Ima ona stara nrodna prelepa pesma, koja kaže "Na mlađima svet ostaje, kažu od davnina, sa koljena na koljeno sa oca na sina, svud se dičim što na baba / oca ličim"...

https://www.youtube.com/watch?v=BMi5gIFTDs4


Znači doktore Šešelj budite ponosni "baš kao pravi politički otac" na uspeh vašeg "proizvoda", na sve ono što "politički sin postiže i što je postigao".Zar nije svakom "ocu" ponos i dika što je "sin" bolji od njega?Znači ne pokazujte ljutnju jer će ljudi kada gledaju to sa strane pomisliti "kako je taj otac loš čovek" kada se ne veseli "uspehu svoga sina".Ukoliko i postoji neke zavisiti ne pokazujte javno, jer "zavideti detetu" nije dobro prihvaćeno kod ljudi.
Preporuke:
12
34
26 petak, 28 avgust 2015 10:28
Politički "otac i sin"...
Boško


Cvilio bi i ti da te opauči policijski ili milicijski pendrek.Znaš li ti kako to boli?Jesi ga dobio kada po leđima?Ja jesam, mene su pendrečili a kad te pendreče ne znaš ti koja je to bol, samo što ti oči ne ispadnu od boli.Kad dobiješ koji policijski ili milicijski punom snagu nećeš znati nikada kakvo je to iskustvo.Jesi li imao kada "petlju" da se tučeš sa policijajcima ili milicionerima?Ja jesam, tukli smo se, a kad su me savladali onda su me "propisno vezanog ispendrečili" i vjeruje kad bi znao kako boli ne bi nikome zamjerio.
Preporuke:
8
34
27 petak, 28 avgust 2015 10:52
gordana
izdajnik
Preporuke:
25
27
28 petak, 28 avgust 2015 10:59
nebitan
Šešelj nastavlja da vodi mutnu i Srbima nejasnu politiku. Nominalno, SRS je patriotska stranka kojoj su srpski interesi na prvom mestu, ali efekti njene politike su skoro uvek bili štetočinski po srpske interese. S obzirom na to koliko je taj ekstremni patriota iѕ SRSa sada blag prema jednoj ekstremno antisrpskoj stranci poput SNSa, ostavljam drugima da nagađaju da li je SNS šešeljevo skriveno čedo ili je Šešelju možda krivo koliko je ispao slep u promovisanju ovog odvratnog ljigavog dvojca (znate na koju dvojicu mislim) pa sada ćuti o tome da ne ispadne "glup u društvu". Lično, mislim da SRS treba da ode u istoriju, iz dva razloga: prvo, što za 25 godina nisu uspeli da učine ništa konkretno da bi se srpski interesi bar malo ostvarili. Drugo, zbog toga što u situaciji kada jedva 5-10% Srba uopšte razmišlja o nacionalnim interesima, SRSu ne pada na pamet da nastupi zajedno sa drugim rodoljubima i da bar nekako ugura tih 5-10% glasova u skupštinu.
Preporuke:
46
19
29 petak, 28 avgust 2015 11:10
Ivan Aleksić
Prosto ne verujem da ima i dalje zatucanih ljudi koji i dalje glasaju za SRS iz uverenja. Pa pobogu, Toma u Vučić su došli na vlast SAMO zahvaljujući OVOM čoveku.

Nemojte kriviti Soroše i strane ambasadore, zna se odlično ko su oni, već ove naše politički nesposobne karaktere koji se večito okruže još nesposobnijim i nemoralnijim laskavcima, koji sami po sebi traže uhlebljenje i lično priznanje (jer su svesni svoje nesposobnosti), a ne neku pravdu, istinu, patriotizam...

I to tako ide - naivan i često glup narod glasa za vođu, ovaj se okruži gomilom beskičmenjaka i laskavaca i time samo Sorošu i zapadnim centrima na poklon da armiju regruta za ispunjavanje njihovih ciljeva.

Lek - narod mora da se opameti i da ne glasa više za najglasnijeg (jer ni oni ne bi bili najglasniji, da nisu svesni da su puni ostalih mana), već za najmoralnijeg.
Preporuke:
34
31
30 petak, 28 avgust 2015 12:01
Boško
Politički "otac i sin"...
Boško
Cvilio bi i ti da te opauči policijski ili milicijski pendrek.Znaš li ti kako to boli?Jesi ga dobio kada po leđima?
Ne sekiraj se ti za mene. Probao sam to "iskustvo" prvi put još kao Srpski nacionalista (šovinista u titovoj okupiranoj od komunista u Srbiji u udbinom dosijeu) kada nas pohapsiše u Gradskoj pivnici u Čačku jer smo "glasno" komentarisali ustav iz 1974.

Dok je cela komunistička profiterska Srbija zadovoljna prilikom da pljačka beogradski pašaluk , prepuštajući vojvodinu autonomašima a Kosovo šiptarima a Šešelj već 2 godine bio Titov komunista, "glavni udbaš" je "presudio" da su dovoljne batine što smo dobili za "šovinističko istupanje" i "otpor pri privođenju".

Nažalost moj drug Žiko se nikada nije oporavio od "odvaljenih bubrega" jer je njegovo rešenje (koje je glasno zastupao tog dana) za šitarske teroriste bili "isuviše pragmatično"
Preporuke:
25
9
31 petak, 28 avgust 2015 12:10
Agent
Najljubaznije molim petooktobarce da smanje doživljaj. Da nije bilo vašeg majdana 5-og oktobra ne bi bili ovde gde jesmo niti bi imali neprekidni niz natovskih marioneta na vlasti. Vojislav Šešelj možda nije uvek upravu ali je po svojoj odanosti ideji, inteligenciji, obrazovanju, moralu, spremnosti na žrtvu, rodoljublju gromada za sve petooktobarce. Ima dvanaest godina haga da to crno na belo dokaže. Kao što je napisao mitropolit Amfilohije kad mu je dodeljivao orden "za kosovsko hrvanje sa sudom kojem tragovi smrde nečovještvom". Svako odgovara za svoje postupke. Vojislav Šešelj je pokazao ko je, šta je i od čega je sačinjen. Pokušaj motivisan niskim pobudama da se njegova veličina umanji tako što mu se prišiva cmizdra av av kao politički sin predstavlja najniži oblik političkog napada i u najmanju ruku je zlonameran.
Preporuke:
51
21
32 petak, 28 avgust 2015 12:41
Srbin iz Beca
Seselj je proslost.Vidite li na sta je spao i ko vodi SRS...Garantujem da nece proci cenzus.Okrenimo se buducnosti,podrzimo Dveri. Seselj je kontroverzni politicar. Uveseljavao je lakoverne Srbe o Slobi i Miri,a posle je postao potpredsednik.
Tako i Vuk-kum.
Seselju,ako mislis dobro srpskom narodu, skloni se i pisi te knjige koje niko ne cita.
Preporuke:
42
32
33 petak, 28 avgust 2015 12:44
Politički "otac i sin"...
Agent
Pokušaj motivisan niskim pobudama da se njegova veličina umanji tako što mu se prišiva cmizdra av av kao politički sin predstavlja najniži oblik političkog napada i u najmanju ruku je zlonameran.


Nije zlonamjeran, činjenica je da je čovjek političke korake započeo i prohodao i sve što je od politike trebalo naučiti naučio u stranci doktora Voje Šešlja i od samog doktora Šešlja.Nisam ga učio politici već Voja.Sad bi neko da to sakrije, a ne može se sakriti istina.
Preporuke:
14
19
34 petak, 28 avgust 2015 13:00
ZORAN
Hmmm!? Jedina patriotska. A ko je od 1985. zajedno sa sada pok.Mihajlom Mihajlovim ostvario ''specijalne veze'' sa USA?
Preporuke:
25
17
35 petak, 28 avgust 2015 13:14
anta
bravo za Agent a...Šešelj je bio u zatvoru kad je Vučić preuzimao vlast... niko nije sprečavao Dveri da pobede na izborima 2008, 2012.... a DSS pa to je stranka koja je podržala Nikolića u drugom krugu izbora... Oni koji se najviše bacaju kamenjem na Šešelja su ili botovi ili sitne duše svesne da ne bi mogle da podnesu ni stoti deo iskušenja koje je Šešelj podneu u zatvoru...
Preporuke:
36
19
36 petak, 28 avgust 2015 13:18
koba
Ja ću ipak glasati za Sandu.

To što ih Vučko cepa, znak je i da se boji DSS.
Preporuke:
37
24
37 petak, 28 avgust 2015 13:35
boban
"SRS je jedina patriotska stranka" a Stanija je jedina postena zena .........
Preporuke:
40
24
38 petak, 28 avgust 2015 14:12
Agent@politički otac i sin...
Jedan čovek je postojan, za svoje stavove plaća ličnom i porodičnom žrtvom. Drugi je pre sedam godina poklekao, okrenuo ćurak i počeo besomučno da laže. Za postupke lažljivaca kriv je ovaj koji je častan.
Preporuke:
27
5
39 petak, 28 avgust 2015 14:26
ZR
Šešelju je vreme za penziju, vreme ga je pregazilo i postao je samo još više sujetan i nerealan...
Preporuke:
22
24
40 petak, 28 avgust 2015 15:01
nemanja-Milan Lazarevic
Ako je Verica Radeta simbol patriotizma,i ono malo neobrazovanih ljudi na mitinzima SRS simbol otopra i nacionalne ideje,onda smo braco Srbi u gadnim probleima.Sto se tice opozicije jest da jesu opozcija.Ali jedno ste pobrkali ne bave se DVERI I DSS Vojom Seseljom i njegovom kombi strankom,nego se Seselj u svakom svom intrvju bavio njima i pokusavasa da ih diskredituje.Na drugoj strani dolaze totano drugacije reci iz DSS I DVERI o njemu,uz jedno postovanje i reci da nije problem izaci u dve patriotske kolone.

Zamisli ironiju,Seselj nekom da kaze da raspada svaki dan,on koeme je stranka dotaklo dno,koja vise nije ni parlementarna.Na osnovu cega on bazira tu svoju pretencioznost,on je danas potpun nebitan marginali faktor u politickom zivotu Srbije.Istao kao i DVERI I DSS da se razumemo,ali od njih takvo ponasanje nikad nije doslo.
Preporuke:
23
21
41 petak, 28 avgust 2015 15:14
nemanja-srbin radikal
Odgovora na vaše pitanje je glasačima.E sad postoje neki glasači kao ja koji su prerasli tinejdžerske bubice i ne impresionara ih paljenje tuđih zastava.Izvinite što srpski patriotizam i rešavanje naših nacionalnih i državotvornih ciljeva ne vidim u vicevima o Kolindi i ustašama, i paljenju zastava države koju smo priznali još za vreme njegovog super magičnog drugara Slobodana Milošeića.Iskreno jednom rečju,Voja više nije in ni u modi,što bi rekli klinci nisi kul,smaraš brate.Postoji jedan deo mlađih ljudi,lično se uverio da oni postoje na mitinzima i tribinama SRS,koji su oduševnjeni Vojom i još su uvek uvereni da se ubi zakolji maže na hleb.Kad počnu da rade,a posle nema,videće da ih roditelji nisu hranili i oblačili mržnjom i skečevima o Hrvatima nego svojim radom.E onda ni oni više neće biti za Voju.

DSS ima svoj jasan i glasan program i nalazi se na njihovom sajtu,takođe postoji i pet tačaka oko kojih je nastao Patriotski blok.Što se tiče ostalih stranaka koje su nastale iz DSS.
Preporuke:
13
25
42 petak, 28 avgust 2015 15:15
nemanja-srbin radikal
Ovaj Državotvorni pokret je udruženje građana koje se bavi nekim tribinama i predavanjima,bez ikakve želje da se bave ozbiljnom politikom.Popovićeva stranka mora da shvati da je na oko jedan posto i da što pre mora da uđe u savez za DSS I Dverima,dolazak Sande na Zlatibor je veliki nagoveštaj da bi do toga moglo doći.SOF Siniše Kovačevića je ušao u Patriotski blok pre par meseci.

Apsolutno se slažem sa vama,znači sve potpisujem.Nema razloga za napadanje,nema razloga za pljuvačine drugih i nazivanjem Sande ćurkom.Meni je to prvo odvratno,drugo tako na jedan primitivan način se politikom bavi jedan doktor prava da je to strašno.Zato sam i prvi komentar i napisao o SRS u negativnom kontekstu,jer od njih ovo dolazi,nikad od drugih.Tako da vaša želja da se ne dele glasači,a stranke ne vređaju,ipak zavisi od Voje Šešelja.
Preporuke:
16
19
43 petak, 28 avgust 2015 15:26
Nemanja-agent
Najljubaznije se mole ostatci Miloševića i Mire Marković da prestanu da nam pričaju priče o petom oktobrau kao Majdanu.Jer ukrajinski scenario je značio motike i rušenje legitimne vlsti,a peti oktobar je bio samo posledica još jedne u nizu krađe izbora od strane režima Slobodana Miloševića.Ovaj put je pokušaj na svu sreću bio neuspešan.Samo mi nije jasno dokle ste vi mislili da će Srbi da izlaze na izbore,a da ih vi kradete?Najbolje tako ceo život,vi raspišete izbore,mi izlazimo,vi kradete i vladate ceo život kao dinastija Marković.Jer što bi Mićko Ljubičić rekao prilikom imitacije Slobe ,,U moje vreme,odnosno Mirino vreme ja sam se samo slikao,,. Drugi prestanite da bude veći Sloba od Mire,i Sloba je izašao i prizano izbore i pobedu Koštunice.Koju nikad i nije sporio,on je sporio samo 50% Koštunci.Znači Koštunica je pobedio,Slobo je prizno,Šešelj prvi objavio rezultate i svi srećni u čemu je vaš problem.Ili ste vi u još nekoj rupi ostali od tad,pa niste videli kad je Slobo povio rep.
Preporuke:
12
27
44 petak, 28 avgust 2015 15:29
Nemanja-agent i njegovom druaru ANTI
Što se tiče Slobinog govora,to je verovatno najveća moguća ironija na svetu,narvno za Srbe je to propast.Jer Slobo je nabrojo šta nas čeka za vreme vlasti DOS-manlija,a gle čuda to su uradili njegove i Šešeljove perjancije.Značio bio je Sloba u pravu,desila nam se propast,ali nije pogodio glavne junake tu je malo omanuo.Bio je Šešelj upravo kad je vikao tajni agenti i strani plaćenni su oko nas,ali nije bio precizniji u svom predviđanju pa nije video su oni oko njega u njegovom magistratu u Zemunu.

ZA ANTU

Ajde Anto da se više ovde na lažemo,recite jasno i glasno ja Anta od oca i majke te i te suze ronim dok prolaze kamioni pošto Tadić više nije predsednik.Jer vidim da ne možete da se isplačete,suza suzu stiže koliko vam je žao što on nije pobedio.Meni nije žao,nek mu daleko lepa kuća,i lično mislim da i ovakav nikav Toma je bolji od njega.Makar deluje u okviru svojih nadležnosti za razliku od Tadića stručnjaka za sve i svašta.
Preporuke:
9
25
45 petak, 28 avgust 2015 16:27
Siniša Mašić
I jedan i drugi se iživljavaju nad srpskim narodom. Iza obojice stoje isti.
Preporuke:
7
12
46 petak, 28 avgust 2015 16:33
Agent@nemanja
Razlika između majdana i petog oktobra je u pojavnom obliku, kod nas je trajalo par dana nije niko poginuo i gorela je samo skupština. Suština je ista, oni koje je platio nato došli su na vlast. Nemam potrebu da vam se pravdam već ovo pišem da bi ste imali jasniju predstavu o mom političkom određenju, nisam nikad pordžavao sps i jul već srs.
Preporuke:
24
4
47 petak, 28 avgust 2015 16:45
Dragan
Što su se SNS botine okomile na Šešelja.
Preporuke:
24
16
48 petak, 28 avgust 2015 17:03
Vladimir Novi Sad
@nemanja

To je i prvenstveno razlog zbog čega Šešelj i neće u koaliciju sa Sandom, Maršićaninom, Aleksandrom Popovićem. Svaka njima čast, ali oni se i sada ponose 5. oktobrom. Kako Šešelj da pravi patriotski blok sa 5. oktobrom? On i sada kaže da ni naprednjake ne bi odbio ako se okrenu Rusiji. OK. A što se DSS ne odreknu 5 oktobra. A Koštunica nije pobedio u 1. krugu i morao je po zakonu u 2. krug. Dobio je 50,24% kada su poništeni svi glasovi Srba sa Kosmeta i takođe protivzakonito na tim mestima nisu ponovljeni izbori. Nijedan glas Koštunici nije bio ukraden već je DOS tražio glasove koje isti nije ni dobio.
A i DSS nas ništa nije pljačkao. Ministri u DSS Vladi (P.Bubalo, M. Dinkić, dražesna ministarka poljoprivrede Ivana Dulić marković, Milan Parivodić...).
Šešelj neka se oproba sam, a 5. oktobar nek pravi koaliciju sa 5. oktobrom. Slični se sličnim raduju.
SRS i DSS ne dele isto biračko telo i sinergija bi bila nikakva u slučaju koalicije.
Preporuke:
26
10
49 petak, 28 avgust 2015 17:11
Vladimir Novi Sad
Samo da još dodam, mislim da bi Šešelj trebalo da razmisli o prof dr Slobodanu Komazecu. Već sam to jednom napisao, čestit čovek, nikad sledbenik 5. oktobra, vrstan ekonomski stručnjak, a radikali su tanji u ekonomiji, no odluka je na samom Šešelju i odgovornost za rezultat je na njemu.
Ostali iz tzv. patriotskog bloka neka sami grade svoj put onako misle da treba pa i nek veličaju 5. oktobar. to je isto tako njihov slobodan izbor.
Preporuke:
21
8
50 petak, 28 avgust 2015 17:26
Nemanja-agent
To da li je negde trajalo tri dana,a negde 10 dana to nije bitno i to nije razlika.Razlika je u tome što vi imate amnziju pa zaboravnjate da ste 24.septembra izašli na izbore za predsednika Jugoslavije,veće građana i veće republik,kao i na lokalne koji ovde nisu sad važni toliko.Ukrajinci na drugoj strani su izašli 2010 na izbore,a 2014 je Janukovič protivustavno smenjen što je bio očigledan sled događaja posle Majdana.Razlika je u legitimitetu,na jednoj strani je Milošević kršio to,a na druoj strani ovi sa Majdana.Oni su u stvari bliži jedni drugima,jer im je zajedno to što nisu priznavali narodnu volju.Šta vi u stari hoćete da kažete da Koštunica nije pobedio na izborima.Moram priznati da ispadata veći papa od pape,to se može čuti samo od par ljudi ovde i nigde više.SPS-ovci izađu i kažu krali smo,više nećemo,ajde da im verujemo da više neće.A to da su krali to smo znali,to je i sam Slobo prizano kad je veče petog oktobra izašao i priznao izbore i volju naroda da ode sa vlsti.
Preporuke:
8
18
51 petak, 28 avgust 2015 17:27
Nemanja-agent
Znate šta je vrlo zanimljivo što vi negirate pobedu Koštunice,što ni Milošević nije negirao,ali ne neigrate rezultate ostalih izbora.A na tim izborima SPS je dobio 1500 000,a DOS je dobio preko dva miliona glasova.Pričao o izborima za veće građana,a sličan je ishod u korist DOS-a bio i u izborima za veće republika.Znači apsolutno je jasno da je SPS I Milošević izgubio,ovi izbori nisu nikad ni dovođeni u pitanje.Što se tiče predsedničkih ni tu pobeda Koštunice nije bila dovođena u pitanje,nego se dovodilo u pitanje izlasnost potrebna tada po važećim zakonima za pobedu u prvom krugu.A kako bilo šta da se dovodi u pitanje kada je Koštunica pobedio Miloševića za preko 600 000 glasova.A SPS i SRS su imali priliku da pokažu šta znaju na izborima za parlament na kojima su oduvani od liste DOS-a.

Pa taj SRS kakav god da je znao je da gubi,i nije prvio aferu ni oko ovih ukradenih džakova 2012,pa ni tad kad je prvi Koštunici čestitao pobedu.
Preporuke:
9
18
52 petak, 28 avgust 2015 18:04
siniša @ Slavka Moravka
Ja sam se amaterski bavio analizom raznih obaveštajnih službi. Vi pominjete srpsku i bosansku udbu i Šešelja kao "udbovca".

Ja veći idiotizam u životu nisam čuo. Možda je Šešelj imao neke dodirne tačke sa nekim oficirima bezbednosti, dakle vojna udba, ili sa nekima iz savezne udbe, ali iz srpske i bosanske nije sigurno.

Verovatno se pitate otkud mu tolike informacije kad nije udbovac.

Pazite ovo.

Vili Brant je bio nemački kacelar. Imao je sekretara Gijoma. Gijom je radio za rusku službu. Za njega je bio zadužen general KGB-a Radonja Golubović. Sva Gijomova arhiva je bila kod Golubovića. Nije je dao Gorbačovu. Ali ih je dao svom sinu, jedan deo naravno koji se odnosi na sve jugoslovenske udbe. Olegu. Ostalo je dao Promakovu. A Oleg je bio Šešeljev podpredsednik saosnivač SRS 1990. godine. Oleg Golubović sin generala KGB-a Radonje Golubovića. E zbog toga Šešelj drži pola BND-a 8 nemačke službe ) i pola udbe u šaci, a ne obrnuto.
Preporuke:
15
8
53 petak, 28 avgust 2015 18:17
Vladimir Novi Sad
Da rezimiram.Koštunica nije pobedio u 1. krugu i morao je po zakonu u 2. krug. Dobio je 50,24% kada su pod pritiskom ulice, oružja, pod pretljom batinama Sud poništio sve glasove sa Kosmeta i takođe protivzakonito na tim mestima nisu ponovljeni izbori. Ako posle ponovljenih izbora na Kosmetu Koštunica nije nije prešao 50%, pa makar i da je imao 49,99% morao se održati 2. krug
Inače ne sumnjam da ne bi ubedljivo pobedio Miloševića u tadašnjoj situaciji.

Nek DSS napravi koaliciju sa Čedom, mogla bi njegova žena da bude ministar privrede, što je ona gora od ministara u Vladi DSS-a Ivane Dulić Marković, Dinkića, Bubala i Parivodića.
Zašto ne iskoristiti i Gorana Svilanovića, bio je ministar spoljnih poslova baš na predlog Koštunice. Nije znao ni za njega da neće valjati. Možda i onaj Dragan Veselinov, ako ga se sećate još.

Nema koalicije sa 5. oktobrom.
Preporuke:
19
9
54 petak, 28 avgust 2015 18:32
Arhistratig
@Nemanja

Drugi krug..ro je razlog scenarija 05.10. SM NIJE IZGUBIO izbore. I nije nista priznao osim izvestaja koji mu je predocen Sve drugo je laza petooktobaraca.

A Vidovdan 2001. je vec domen moralnog i arhetipa. Svi su sebi potpisali presudu na vecnom sudu. Slobodan M. je Veliki Arhetip koji se cita narodnom dusom. Veliki Slavjan. To je jace od vremena..i svake male ljudske pameti.
Preporuke:
21
7
55 petak, 28 avgust 2015 18:49
Agent@nemanja
Nemam ja problem što je milošević izgubio već što su pobedili oni koje su vodili, plaćali, obučavali, odabirali, eU-nato zločinci, kako tada tako i sad.
Preporuke:
22
3
56 petak, 28 avgust 2015 19:40
Anonimus
Srpska radikalna stranka je jedina POTENCIJALNA opozicija na predstojećim izborima. Jedino kod nje postoji MOGUĆNOST da se nešto promeni.

A, ukoliko je Šešelj zaista izdajnik i nesposoban, kao što tvrde neki komentatori, onda je sasvim sve jedno.

Ovo će biti poslednji put da moj glas ide SRS-u kao opoziciji. Alternativa mi je da ne glasam i da se trajno vratim na zapad.
Preporuke:
17
10
57 petak, 28 avgust 2015 19:52
Siniša Mašić
Dovoljno je pogledati kakvi su im glasači, pa shvatiti da tu nema budućnosti.
Problem je u narodu.

Analitički članci, peticije, komentari i sl. neće zabrinuti vlast. Propadanje će se nastaviti ka neminovnom građanskom ratu.Gospoda profesori (Antonić i Vukadinović) treba da osnuju stranku, da se učini nešto konkretno dok nije kasno. Pretpostavljam zašto to ne čine.
Lično više niti ću da čitam, niti da komentarišem.
Preporuke:
6
7
58 petak, 28 avgust 2015 19:55
Jaroslav
CITAT; Veruješ li u moguće ujedinjenje “patriotskog bloka”?

- Srpska radikalna stranka je jedina patriotska stranka u Srbiji! Kakav bre DSS, pa oni se dvaput dnevno, kao amebe dele, pa ti Dveri, ko zna šta oni sad uopšte rade...Svađaju se kao jetrve i svekrve, pa kako s njima u isti lonac?

Kakva minijatura od čoveka sa kompleksima, njegov sekretar trenutno vlada Srbijom i vodi je u EU kazamat i hvala ti na tome. NE znam da li vredi komentaristati. dalje
Preporuke:
19
17
59 petak, 28 avgust 2015 20:06
Jaroslav
SRS je deklarativno patriotska stranka a praktično je uvek igrala neku igru na štetu Srbije. Kome nije bilo dosta četvrt veka SRS destrukcije taj ništa nije shvatio. Evo pitanja za radikale na koje mi ni jedan nije dao odgovor: kako će Srbiji biti bolje ako se zapali Hrvatska zastava? Ja to razumem kao neku pripremu za rat i dizanje morala i pre terorističkog napada se zapali zastava da se podigne moral samoubicama.... Očekujem objašnjenje ne zašto je zapalio jer smatram da analiza uma nije sada pitanje nego kako će biti bolje Srbiji kad se zapali zastava? Odgovor je...????
Preporuke:
10
18
60 petak, 28 avgust 2015 21:11
Vladimir Novi Sad
@Jaroslav

Spaljivanje zastave na miran način bez izazivanja nasilja je demokratsko pravo izražavanja neslaganja sa politikom neke zemlje. To je potvrdio i Sud u SAD. I tamo možeš da spališ američku zastavu i da ne odgovaraš za to. A na stav Hrvatske se ne treba obazirati. Njih bi zadovoljilo samo da prestanemo da dišemo.

Uzgred, spaljivanje Hrvatske zastave više će koristiti Srbiji nego gradnja autoputa do Prištine i Drača. Ceo svet želi da putuje u Albaniju.A veliki vođa je rekao, ako nam EU ne da sredstva, gradićemo taj grandiozni projekat iz svojih sredstava, tj. zadužićemo se i za tu nebulozu. Šešelj bar za svoju akciju nije uzeo kredit o trošku države, platno (tj zastavu) je sam nabavio, benzin, upaljač, sve o njegovom trošku...

Bolje da se gradi pasarela do Meseca.
Preporuke:
23
1
61 petak, 28 avgust 2015 21:30
Mile R
Dvadeset godina čekam da Vojislav Šešelj da neki socijalni program, bilo kakav, kako bih mogao da glasam za njega. I on onda izvali da će od Srbije napraviti OF-šor zemlju. Kakva neopevana budalaština. Ništa. Čekaću još dvadeset godina, ali za njega neću glasati dokle god ne da predizborni socijalni program.
Preporuke:
11
12
62 petak, 28 avgust 2015 21:46
Beli Orao
Jedino radikali imaju pravo na rodoljublje, a svi ostali nemaju. U tom grmu i leži zec razvodnjavanja...
Preporuke:
22
5
63 petak, 28 avgust 2015 22:18
Ah
Ova navala "finih" komentatora kojima je Šešelj kriv za sve i svašta a ne odvajaju se od TV ekrana kada se daju: sulejmani, farme, parovi i drugi pogansi, prosto izaziva gađenje. Svi ovi koji su im servirali takve divote, pa, ništa nisu skrivili, a dr. Šešelj koji je teško oboleo pokušavajuči da se izbori za imalo pravde za Srbiju i koji je ostao dosledan i po cenu života, je mnogima nešto lično skrivio?!?! Neke je kao nešto jako razočarao, drugi pak nešto očekivali da bi glasali... nekima sirov (zapalio ustašku zastavu)... drugima pak ružni ggasači SRS... E ljudi moji zaslužili ste i mnogo gore nego što imate, sretno vam bilo sa Vučić A. i njegovim poltronima.
Srvijo nema ti spasa sa ovakvim "misliocima", prijatno uz sulejmane i ine.
Čast izuzetcima i nadam se da in je više nego što se javiše ovde.
Preporuke:
15
9
64 petak, 28 avgust 2015 23:57
promašaj
Šešelj je, paradoksalno, svoje zvezdane trenutke doživeo u Hagu kao prvoklasan pravnik/advokat, visoke inteligencije i erudicije.

Umesto da ostatak života provede u raskrinkavanju Haškog Tribunala, EU i NATO, i tako pomogne i Srbiji i haškim optuženicima, on se i dalje igra politike, onoga u čemu je najmanje uspeo.
Preporuke:
12
12
65 subota, 29 avgust 2015 00:04
Mile R
Dvadeset godina ja gledam Šešelja, potajno navijam za njegove ljudske i muške borbe protiv jačeg, učim od njega o srpskoj istoriji, o retorici i filozofiji, razmišljam o njemu. Nikad nisam imao lošu reč o njemu ili za njega. Smatram da Srbima treba da bude čast što je taj čovek među njima. Ali nikad nisam ni glasao za njega. Zašto? Zato što ne nudi ništa konkretno, nikakav realan program, samo viziju. On i živi od te vizije. Ali ja nisam takav da od vizija mogu da živim. Suviše dobro poznajem takve ljude da bih mogao da verujem jednom od njih. I ako opet izvali takvu neopevanu budalaštinu o pretvaranju Srbije u ofšor teritoriju, opet ću reći da je to budalaština. Jedina nada mi je da se zavitlavao (sada je, ipak, u zasluženoj penziji).
P. S. Sulejmana i ine uopšte ne gledam iz prostog razloga što u kući nemam televizor.
Preporuke:
10
10
66 subota, 29 avgust 2015 14:00
Turas
Šešelj nije niti može da bude antipod Vučićevoj politici danas . Otuda Vučić "nije lopov"? Moguće . Ali je nešto gore od lopova . Jer ova partokratsko upravljanje ojadilo je Srbiju da ne može da se oporavi u dogledno vreme .
Šta Šešelj hoće ? Zna da sa SRS danas ne može mnogo da postigne ,otuda izostaju napadi i kategorično odbijanje SNS kao partnera(?)posle izbora za koje ne postoje baš nikakva opravdanja - osim vanrednih .Voja po meni mogao bi da bude dobar saradnik srbskoj udruženoj opoziciji ,neosporno poseduje mnoge kvalitete koji su danas potrebni Srbiji više nego ikada . Odbija ,doduše razložno ,ali ne treba postojeće da podcenjuje ,treba nastojati (to je patriotski)oformiti postojeću opoziciju trudeći se da sa SRS stvori jak opozicioni blok . Naravno za to treba vremena a ne brzi izbori koji ne vode nikakvom boljitku , čak ni radikalima .
Preporuke:
3
4
67 subota, 29 avgust 2015 14:55
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Ma o čemu vi pričate,pa Šešelj neće sa nikim pred izbore,to je njegova stara priča.A posle izbora taj isti Šešelj može sa svakim,pa i sa onim kojeg je nazivao tiraninom i vešticom sa Dedinja.Sećate se te principijelne koalcije SPS I SRS?Što se tiče DSS,pa jel je Šešelj na ovom sajtu dao intevju,ili je NSPM preneala,da je 2007 hteo sa DSS I Koštunicom?Pa jel ste vi prespavali 2008 godinu kad su DSS,SRS I SPS već dogovorili koalciju na nivou Beograda i krenuli sa pričama oko republičke vlasti?Kasnije je Dačić i SPS izdali,ali to je manje bitno.Ono što je bitno da je SRS hteo sa DSS,to je i sam Šešelj pričao,to smo i svi svedoci iz 2008 godine kad su već bili dogovorili vlast.I sad vi dolazite ovde da nam pričate o DSS sa kojima Šešelj neće u koalicije.Znači pre par godina,ti isti DSS-ovci su bili dobri za postizborne koalicije,a sada naknanda pamet od strane SRS i nisu više dobri.Jer bože mili oni su postali izdajnici juče,dolaskom Sande čelo DSS i Maršićanina u predsedništvo.
Preporuke:
6
7
68 subota, 29 avgust 2015 14:56
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Što se tiče petog oktobra da se razumemo,tu postoje dve stvari.Prvo ogroman broj glasača DSS je antimiloševićevski nastroj,jedan sa sve svojom porodicom i užom i šriom vam upravo sad piše komentar,i svako odricanje nečega što je dovelo do rušenja Slobodana Miloševića mene tera da tražim drugu stranku za koju ću da glasam.To je ono što mi je uvek bilo čudno kod miloševićevaca,tražnja od onih koji su glasali za Koštunicu da budu veći SPS-ovci od samog SPS koji se odreko Miloševića i koji danas podržava politiku petog oktobra.Na drugoj strani ovo je savet DSS-u,on ne može tražiti podršku nacionalnih i evroskeptičnih glasača,a preterano kritikovati Miloševića znači prst u oko tim glasačima jer složićemo se ima ih dosta među bivšim Miloševićevcima.Zato trebaju napraviti neki balans ako hoće da privuku te glasače.Vi kažete odreknite se petog oktobra ako hoćete saradnju,ja kažem odreknite se Mire Mraković i sposobnog Marka gajbice.I dokle ćemo tako doći.Ajde da se manemo i jednog i drugog.
Preporuke:
2
8
69 subota, 29 avgust 2015 14:58
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Šešelj je potpuno neprincipijelan po tom pitanju,on može sa Vučićem ako se odrekne EU,a na drugoj strani ima patriotski blok koji se odavno odreko EU i rekao Rusija.Vama je to u redu?Dubite na glavi do ponedeljka nećete naći logično opravdanje,osim potrebe Šešelja da diskreditje političke konkurente.Jer SRS I DSS danas to jesu definitivno.Ali nije vreme za jeftine političke igarije,sitaucija je alarmantna i ozbiljna da bi se oko šake nedlučnih glasova vređali i nazivali ćurkama.

Što se tiče neuptine Koštunicine pobede,šta vi sad izvodite i šta pokušavate da odbranite?Pa Šešelj je izašao i čestitao pobedu DOS-u,oni su prvi imali rezultate.Nikad SRS nije negirala pobedu,ona je pričala o novcima od stane EU I Amerike i nizu drugih malverzacija.Ali nikad nisu negirali pobedu Koštunice u prvom krugu sa preko 50%,upravo toliko koliko ste napisali.I još jedna stvar Šešelj je tad rekao da zna provereno ko nije dobio novce,ali da ga to ne oslobađa krivice,mislio je na Koštunicu.
Preporuke:
3
7
70 subota, 29 avgust 2015 15:00
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Kakav Komazac,neće Šešelja sa nikim.Apsolutno čovek nespreman za kompromis,saradnju niti poštovanje drugih ljudi i organizacija.Evo kod mene u sremu koliko znam ljudi da je sa ljima imalo konflikte,to je čovek pun prepotentnost i neprihvatanja tuđeg mišljenja.Nisu bezves SRS zvali strankom za očuvanje lika i dela Voje Šešelja.Zašto nije stavio OBRAZ I POKRET NAŠI na listu SRS,nego je dao članske karte SRS njihovim predsednicima i stavio ih na listu SRS-Vojislav Šešelj.Tako se ne može raditi,tako nema pobeda,tako nema ništa.E zato Šešelj ne može biti predstavnik nikakve patriotske opozicije,iz prostog razloga što je nespreman za saradnju,kompromis i bilo kakve koalcije sa uvažavanjem drugih stranaka i pokreta.

Svako dobro i puno uspeha SRS na sledećim izborima.
Preporuke:
4
6
71 subota, 29 avgust 2015 15:38
nemanja-Arhistratig
Ispisani su stotine komentara već o tome,i stvarno jedan više nije potreban.Ali ono što mi nije jasno kakvim vi to jeftinim pokušajima hoćete da napravite ludim vašeg dragog presednika Miloševića?Pa kažete ne on je priznao samo izveštaj,pa dobro šta je pisalo u tom izveštaju da je nebo plavo,a trava zelena?Jel to pisalo,pa je on to priznao.On je priznao pobedu Vojislava Koštunice,kao i odluku Ustavnog suda i nikad to nije više niko doveo u pitanje.Najači su mi ovi radikali što sad negiraju tu pobedu i kunu se u Miloševića,a pre samo 20 godina je bio diktator.Ali ne bi više o tome,o tome kako je Milošević razbucan je dokaz SPS koji se uzdigao tek kad se ogradio od njega,a SRS kad je postala organizacija za zaštitu nasleđa Slobodana Miloševića je postala marginala i nebitan faktor.Kad god je SRS sadila tikve sa SPS to im se obilo o glavu.Kad su ušli u vast sa njima 1992 godina na tim izborima su imali preko milion glasova.Kad je 1993 bili izbori,SRS je imala ispod 600 000 glasova.
Preporuke:
2
6
72 subota, 29 avgust 2015 15:40
nemanja-Arhistratig
Na izborima 1997 je imao preko milona glasova SRS,posle petog oktobra na izborima u decembru 2000 godine su dobili malo preko 300 000 glasova.Znači svaki put je SRS kažnjen kad je pravio koalcije sa Slobom.Nejdu četnici i partizani,Velika Srbija i Jugoslavija,petokraka i kokarda,levica i desnica.Nejde drugovi četnici.

Što se tiče izručenja,tu mogu da se složim sa vama,da budem precizniji S.M je kidnapovan mimo ustava i zakona republike Srbije.I onda Đinđić izađe i na odluku Ustavnog suda koji je rekao da je nezakonito izručenje Slobodana Miloševića on priča o politici i ne znam ja čemu i dovodi Srbiju u potpunu jednu anarhiju gde se ne zna šta ko radi i za šta je nadležan.Vojislav Koštunica je bio protiv hapšenja,on i Svilanović su to napisali na papiru na sastanku grupe DOS-a.On je ipak uhapšen.Kasnije kad je vlada donosila odluku o izručenju Obren Joksimović član DSS i ministar u vladi je glasao protiv tog izručenja,i zato ne može nikako biti isto DSS i DS sa svojim satelitima.
Preporuke:
2
6
73 subota, 29 avgust 2015 15:41
nemanja-Arhistratig
Da li je Koštunica i DSS digli Srbiju na noge kad se se to desilo,ne nije.A i zašto bi sad DSS bio veći branilac Miloševića od SPS.Pa prvi čovek SPS je Dačić kojeg se Milošević odrekao.A SPS je dobio najviše glasova kad je Dačić rekao da se ne može slikom Miloševića u EU.Hoću samo da pokušama da shvatim zašto bi DSS trebo da se odkrene petog oktobra i bude veći branilac Milosevića od SPS,kad je jasno da je SPS preuzeo politiku petog oktobra i odrekao se Miloševića.Na drugoj strani ne možete negirati da su SPS-ovci i glasali za Koštunicu na izborima 2002 godine,kao i radikali u drugom krugu kad Šešelj nije prošao.

Stav prosečnog glasača DSS je tad bio da Miloševiću treba da se sudi u Beogradu,a stav glasača DS i satelita je bio da se on kao stvar unovči kod EU.Danas se DS-ovcima digne kosa na glavi,a DSS pušta istoriji da da konačnu ulogu.
Preporuke:
3
6
74 subota, 29 avgust 2015 16:33
Vladimir Novi Sad
@Nemanja

Pa u tome je suština. Ja se mogu odreći i Markovih gajbica, i Mire Marković. Kad poredimo (kad poredimo npr garderobu M. Marković i S Đukić Dejanović, Dragice Nikolić, Sande rašković Ivić,Zorane Mihajlović... Mira Marković je bila skromna žena, jedna crna haljina, jedna ljubičasta i taj cvet u kosi i to je to).
Mene ne interesuje ni Šešeljeva čestitka, ni SPS poltronstvo, samo znam da 50,24% nije pobeda u prvom krugu pošto su poništeni svi glasovi sa Kosmeta, a novi nisu raspisani.Ne mogu da budem slep i glup na komandu. Nažalost, tako je bilo po zakonu i dr V. Koštunica je znao za to.Legalista. Vama su bolji Goran Svilanović, Dragan Veselinov, Nenad Čanak, Zoran Đinđić od Mire i Marka. Ja Vam to ne osporam, već sam Vam nabrojao Ministre DSS-a M. Dinkić, Ivana Dulić marković, Bubalo. Oni bar nisu nosili gajbice. Oni nisu ni bili ni crvene ni plave veštice već časni i pošteni ljudi koji su sve super privatizovali. Ni I Dulić Marković nije pustila Todorića, gde bi ona to.
Preporuke:
10
4
75 subota, 29 avgust 2015 17:09
Vladimir Novi Sad
Šeešelj nikad nije pravio predizborne koalicije. Osim, kao što je i sam rekao u nacionalno mešovitim sredinama: Subotica -koalicija na lokalu SRS-SPS-DSS, Prijepolje SRS-DSS (i sada ta koalicija uspešno funkcioniše i na vlasti su u Prijepolju, tamo su lideri Zoran Despotović SRS i Vukosav Tomšaević, DSS . Znam i za Novi Pazar i Bujanovac. Duboko se izvinjavam ako sam neku opštinu propustio.
Mislim i sada da je mogao da napravi neki dogovor sa prof S. Komazecom, ali, kao što sam i rekao, njegova odluka, njegova odgovornost za rezultat.
Ono što Vam mogu reći, kao što i možemo da primetimo, biračko telo SRS i DSS se razlikuje. Da se napravi kolaicija (predizborna) ne verujem zajedno da bi prešli cenzus. Šešelj to zna. pa zar neki ovde "fini" komentatori nisu pisali da im je biračko telo SRS odvratno. I meni su Bubalo i I Dulć odvratni pa šta da radim.
Zamislite samo miting Šešelj, Šarović, Sanda, N. Jovanović, Aleksandar Popović, V. Radeta, pa ne bi išlo svakako. Ni 5% na izborima.
Preporuke:
7
1
76 subota, 29 avgust 2015 17:23
Vladimir Novi Sad
@ Nemanja
I stvarno, otvorili ste mi vidike. Goran Svilanović je bio protiv Miloševićevog izručenja. Možda i Nataša Mićić i Miljenko Dereta, takođe iz tadašnjeg GSS-a. A i Čeda kad su hapsili Miloševića je samo išaod a ga brani.Lepo ste me nasmejali, sad mogu da odem da prilegnem popodne srećan. Ulepšali ste mi dan.

Želim puno uspeha i SRS i DSS na izborima.

A za Čedinu ženu za ministra privrede se nisam šalio.
Preporuke:
10
3
77 subota, 29 avgust 2015 18:07
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Jaoj jadna Mira Marković prosto sam suzu pustio zato što ona u jednom kostimu prebiva u nekoj vili u Moskvi.Evo suza suzu stiže od tuge za tom ženom.Što se tiče Sande ona radi u privatnoj ordinaciji i privatnoj višoj medicinskoj školi,znači nije na grbači ovog naroda niti može da se okoristi.A ja se izvinjavam vama što ne znam koliko košta odeća Slavice i Sande,pa ni Mire kad je bila na vlasti.Ali jedno znam nikakvo Kosovo,izveštaji i trla baba dlan ne može negirati pobedu u prvom krugu predsednika Koštunice.Gde su miševi petog oktbora bili da dokažau da Slobodan Milošević nije izgubio i da ima podršku u narodu.Ajm ovako da kažemo da je tačno da je Koštunca nije pobedio u drugom krugu,ali opet moralno je da Milošević posle krađe lokalnih izbora i krađe predsedničkih izbora 1997 zaslužio da kaže dosta je bilo krađe i nameštanja stvarno me narod neće.Znači sad ćemo da pravimo teorije zavere oko par promila,a nećemo da pričamo o svim pokradenim izborima i lažnim glasovima SPS-a.
Preporuke:
4
9
78 subota, 29 avgust 2015 18:08
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Pričate o glasovima sa kosova i metohije koji su trebali Koštunici da smanje procenat i da dođe do drugog kruga.Pa nema nikavkih glasova sa Kosova koji bi pomogli Slobi tad.Izgubio je Kosovo,nisu više 100% albanska sela mogla da glasaju za njega kao za Lilića i Milutinovića.Nije više išlo,sada su tamo bili Srbi koji je bilo samo par hiljada i koji nikako nisu mogli dovesti u pitanje razliku od 600 000 u korist Koštunice.A i to sa tim glasovima to ste izmislili,neke izveštaje i glasove sa Kosova koje niko nije potvradio,i za to se vatate kao pijan plota.

Što se tiče Mira i Marka oni su samo metafora i sinonim jednog vremena i politike koji nikad više nadam se neće ponoviti.Što se tiče ovih drugih koje ste nabrojali,nepada mi napamet da radim ono što vi radite.U nedostatku argumenata za odbranu Mire i Marka vi poteže za dosmanlijama i njihovom greškama.Da imali su grešaka milion,možemo do sutra da pričamo o njima,ali to nikad neće abolirati Miloševića za sve nacionalne i socijalne poraze.
Preporuke:
3
9
79 subota, 29 avgust 2015 18:10
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Opšte ne razmišljam o takvoj koaliciji.Ali pre će biti da Šešelj nije čovek za saradnju,nego što on zna da će biti odbojnost te kolacije kod glasača.To nije relanost tako da manimo se toga,ja sam to ovde još od izbora 2014 pisao i uvek ću napominjati,nemojmo da trošimo snagu na napade između evroskeptičnih,antinato i antiliberalnih stranaka.Što se tiče liste dajte ozbinjnosti Vjerica Radeta,nije mi dobro,pa ja prvi nebi glasao za tu listu.Toj listi bi na čelu pisalo ne nipošto za nas.Vidim upoznati se sa SRS,a jel ste upoznati sa stavom članova SRS o Vjerici Radeti?

Što se tiče Svilanovića,pa izvinite molim vas to što vi nešto ne znate i niste obavešteni to ne znači da to nije tačno i da se to nije desilo.Niste vi bili obavešteni ni o 90% izdajnika U SRS pa tako da nije čudno što još nešto ne znate.Političari ne donose odluke na osnovu emocija,nego iz nekih drugih razloga.Da Svilanović je rekao da nije za to da se uhapsi Milošević.To je činjenica.Da li je on suze ronio,pa narvno da nije
Preporuke:
5
5
80 subota, 29 avgust 2015 18:16
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Koji su mu razlozi tad bili,možemo da nagađamo nije ni bitno u krajnjem slučaju.Čanak je jednom prilikom potvredio to i rekao da je Koštunica bio protiv da je samo vikao krši se zakon treba mu suditi ovde,a Svilanović pošto je bio ministar spoljnih poslova i bliži Koštunici u tom institucionalom smislu je zastupao stav da se to polako odradi.Prepostavljam iz političkih razloga,glasačkog tela itad.To su bile Čankove reči,moža laže,nema razloga,ali to nije bitno bitno je da je Koštunica bio protiv.Da nećete možda da osporite da je i Obren Joksimović glasao protiv?Pazite koji su razlozi zašto je DSS imao malo blaži stav,ja ne znam,moguće da su politički jer je nesporno da je ogroman broj članova SPS prišao DSS-u.

Nije ni čudo što ga niste odbranili,kad u prvim redovima bio Vučić i ostali gmo radikali.Šta god ste vi branili,vi ste izgubili.Ima ona izreka nedao bog da te Rus brani,a Grk hrani.E sad bi moglo nedao Bog da te SRS brani.

Na kraju,apsolutno se slažem I SRS I Patriotski blok.
Preporuke:
3
6
81 subota, 29 avgust 2015 19:04
Vladimir Novi Sad
Nemanja"Ima ona izreka nedao bog da te Rus brani,a Grk hrani".
I konačno isterasmo na čistac Vaše shvatanje patriotskog bloka.To je Vaše približavanje Rusiji.

Da parafraziram Nikolu Pašića "Rusija se prema Srbiji ponaša kao maćeha, ali to i nije tako loše pošto smo siroče".
Preporuke:
10
1
82 subota, 29 avgust 2015 19:33
Vladimir Novi Sad
A što se tiče glasova sa Kosmeta poništeni su i glasovi Srba iz Leposavića, Zvečana, Kos Mitrovice, Kos Kamenice. O tim glasovima govorim, poništenjem glasova Srbima sa Kosmeta je uskraćeno pravo glasa. Izbori u srpskim sredinama su morali da budu ponovljeni i tek kad se uračunaju i ti glasovi, onda bi se znalo da li treba drugi krug.
To sad nije ni bitno.
Vreme 90-ih je bilo grozno vreme, ne mogu da branim ni Miru ni Marka, ali isto tako Ne mogu da branim ni Vlade Zorana Đinđića, Vojislava Koštunice, Borisa Tadića, Ivice Dačića, kao i aktuelnu Vladu.Time nek se bavi pravosuđe jednom kad bude bilo vreme za to.Ovo je sada ipak okupirana zemlja.
Zato i postoje rasponi od nekoliko meseci do 40 godina zatvora, novčane i uslovne kazne, kao i oslobađajuće i odbijajuće presude. Svakom po zasluzi, a nevino optuženi da se oslobode.Ne kažem ja da su svi oni isti, ali da se sve ispita u sudskom postupku i da se postupi po zakonu.
Preporuke:
10
0
83 subota, 29 avgust 2015 19:48
Dragan
Kada se iz zatvora vratio Nikola Šainović, njegov advokat Toma Fila je izjavio da je njegovog klijenta Hagu preporučio Zoran Đinđić, označivši ga u razgovoru sa Karlom Del Ponte kao Martina Bormana Slobodana Miloševića. To sam pročitao na sajtu NSPM i nigde više. Bukvalno niko na ovu izjavu nije reagovao. O kakvoj patriotskoj opoziciji uopšte govorite? Na kakve to izbore pozivate? U zemlji u kojoj je jedan klasičan izdajnik sahranjen u aleji velikana i ima svoje ulice i trgove i protiv toga se niko ne buni, ja nemam za koga da glasam. U zemlji u kojoj najveće poverenje uživa čovek koji je pljunuo po svemu što je govorio i radio čitavog života uopšte nema smisla izlaziti na izbore i praviti od sebe budalu.
Preporuke:
16
1
84 subota, 29 avgust 2015 21:35
BANDITSKI BRLOG
@Boško:
Ne slažem se uvek sa vama ali vaši komentari povodom ovog teksta su vrh vrhova!

Veliki Mefisto:
-"Šešelj je najveći heroj srpskog naroda" (2005.g);
-"Šešelj je monstrum, lažov i miš" (2010.g).

SRS:
"Videcete izdajnici šta ce vam se desiti kad se Voja vrati".
I šta se desilo? ništa. Ispade AV AV u pravu.Tresla se gora -rodio se miš!
Preporuke:
9
9
85 nedelja, 30 avgust 2015 09:59
Vladimir
Zadovoljan je UDBIN Vojvoda sto su mu pitomci zajahali drzavu. Mozda se malo nada da ce dobiti mrvu uticaja sa novim izborima, pa da se konstruktivno izgrli sa kumovima i starim prijateljima.
Formirajuci stranku po zadatku, u Roleksu, nije mogao ni da sanja da ce fragmenti te druzine biti ovoliko inkorporirani u vlast. Cak je i kumasin Vcina bez stranke postao znacajan. Nekada lazna i kontrolisana "opozicija", a sada bahata vlast.

Jos vesto bulazni o patriotizmu, i poziva se na saradnike, laufere, kojima je bio nadredjen i koji su mu bili dodeljeni da uvek ima informaciju sta to prava intelektualna opozicija radi.

Ni udba ni vojvoda se nisu nadali ovakvom razvoju dogadjaja, i da ih NATO uz sve to toliko podrzava.
Preporuke:
5
7
86 nedelja, 30 avgust 2015 10:41
Slavisa
Postoje najmanje 2 izbora u novijoj istoriji Srbije koji su drasticno pokadeni. Na izborima za predsednika Srbije 1997. Seselj je u 2. krugu pobedio Lilica. Izlaznost je bila 52 %. Kada su to SPS i DB shvatili, poceli su da unistavaju izborne listice sa Kosova, koji su znamo, skoro svi bili u korist Lilica. Svi Albanci su tada zna se "glasali" za SPS, a i Srbi, cesto i bez svog znanja. Za unistavanje listica su znali OEBS, EU, Zapad, a i Seselj i Nikolic. Navodno je Seselju preceno smrcu ako se bude bunio. Zvanicno izlaznost je bila 48,97%, naravno nakon dovoljno unistenih glasackih listova. A drugi lazirani izbori su znamo oni 5. oktobarski. Navodno je Kostunica osvojio 50.2 % glasova sto je bila laz. Milosevic je tvrdio da je 48 %. Tada su organizatori puca odlucili da ne dozvole drugi krug, a ni ponovno prebrojavanje glasova. Zato je zapaljena Skupstina i unisten izborni
materijal. "Legalista" Kostunica je znao da je nezakonito dosao na vlast. Znao je i Milosevic, ali je bio umora
Preporuke:
10
5
87 nedelja, 30 avgust 2015 12:10
Turas
" Slaviša" Upravo je tako bilo. Jer gde je logika da Koštunac koji je bio i znao ko je tvorac DOSA i ko "gura" sve laži i podvale i propagira lažne (Koštuničine)izborne rezultate . Kada je sa Miloševićem zapad već regulisao to pitanje izbora ,ovoga nije bilo sram da takve "izborne rezultate" prihvati .Kasnije "srbska posla" cepka se DOS ... ostalo znamo .
Kada neko danas (ovde na NSPM )hvali Koštunca kao srbskog lidera , zanemarujući njegova učinjena "dela", taj radi protiv nacionalnog interesa Srbije .
Preporuke:
7
4
88 nedelja, 30 avgust 2015 12:59
SR JUGOSLAVIJA
Želeo bih da se osvrnem na nekoliko rečenica dr. Šešelja koje stavljaju Miloševića u negativan kontekst, a to su one nedavne izjave o navodnim dogovorima sa Tuđmanom o asimilaciji RSK, slobodi medija devedesetih, pokradenim parama iz Slobinog vakta, lažiranim izborima i eventualno još neke, a ovo je do sad sasvim dovoljno za ono što sledi.Dr.Šešelju, visokopoštovani Srbine, pošto nam evo idu izbori, ukoliko dozvolite posavetovao bih Vas(jer navijam za Vas) da pripazite malo šta govorite o našem Slobi ukoliko želite glasove iskrenih srpskih patriota.A ima nas verujte veliki broj koji ćemo glasati za Vas.Jasno je da želite biti dosledni nekim svojim idejama, da želite dokazati da ste u nekim stvarima bili u pravu, iako niste. Veoma cenimo Vaše napore da Srbija bude slobodna zemlja i imaćete upravo zbog toga naše glasove. Jer znamo da ste borac za slobodnu Srbiju. I još jedan mali savet. Trudite se da Vaša politika što više liči na politiku Miloševića. I nećete sigurno pogrešiti. Srećno!
Preporuke:
12
2
89 nedelja, 30 avgust 2015 13:04
Blagojević Predrag Pale,Romanija
90 % komentara negativno,3-4. ključne zamjerke ali glavna je Vučić?! .."nije dovoljno 100,već 120 % ; penzije nisu smanjene,nego pokradene ;preuzet program DS-a..Šta još treba da govorimo?Da palimo skupštinu kao Voja "patriota",ili da obožavamo "hej sloveni"?
Pomenu neko od dverskih komentatora odsustvo vizije,socijalne programe...Ima nas poštenih sa dužim pamćenjem.Dr Šešelj je još 1993.,PRVI !,opominjao da mi,Srbi,nemamo šta da tražimo u EU.Ne zbog animoziteta,ralozi su PREVASHODNO ekonomski (parafraziram : okrenuti su Rusiji,Kini,arapskim zemljama..nemamo tehnologiju da bi proizvodili za zapadna tržišta).Još 1999.,prije bombardovanja,dr Šešelj putovao u Moskvu,lobirao u Dumi za članstvo u tadašnjem savezu Rusija-Bjelorusija.Tada ste se vi,razočarani sledbenici Korać dr Žarka,Nenad efendije Čanka,kao i SPS dvorska kamarila,zgražavali "ruskim gubernijama"...
Preporuke:
16
3
90 nedelja, 30 avgust 2015 13:21
Blagojević Predrag Pale,Romanija
Naglasiću,član sam SRS OD 2009.,i odlaska Tome demagoga.Dalje,bio sam u Kragujevcu tokom Nato bombardovanja.Nijedan artikal nije poskupio,sve prodavnice otvorene,momentalno se sanira ono što se može.Ko bješe podpredsjednik vlade Srbije ?Ko se protivio potpisivanju kumanovskog sporazuma?Vuk i Dačić u junu 1999. horski "mir nema alteernativu".Sve sem smrti ima alternativu.Raskrinkavanje bicikliste Panića,prevare oko 4 citostatika,čije licence nikad nije predao,a na toj laži je oteo Galeniku.Koju je,što mi je djelovalo nemoguće,uništio Eskobar iz Žitorađe.Na kraju,u moje ime,haškom optuženiku,Šainoviću sve najbolje.Ali,ne zaboravljamo,nikada,NAJGORI predsjednik Vlade Srbije u njenoj istoriji.
Preporuke:
10
3
91 nedelja, 30 avgust 2015 14:48
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Ako ste ovim citiranjem Pašića želeli da kažete da nemam želju da Srbija bude Ruska gubernija,ili da ukinemo 90% ambasada kako predlaže Šešelj i obavljamo to iz ruskih,apsolutno ste to u pravu.Meni je Srbija jedna jedina i najbitnija.Što se tiče Rusije dubok naklon za njihovu politiku od strane Putina,ali ja neću da se kocka sam na ruski narod koji jednom izabere Jeljcina,a drugi put Putina.

Što se tiče opština na severu Kosova,pa to su sve sredine u kojima je do pre dve godine DSS I Koštunica imali najveći broj glasača.
Preporuke:
0
8
92 nedelja, 30 avgust 2015 16:04
Vladimir Novi Sad
Dobro ste rekli do pre dve godine. A zašto nema sada? Pa zato što su Srbi sa Kosmeta uvek uz vlast. Tako zaboravljate da je do 2000. te glasove dobijao Sloba. I to nisu bili pokradeni glasovi, već su glasali iz pragmatskih razloga
Evo još malo Pašića: "Svako srpskko dete bi od malih nogu trebalo naučiti da mrzi Engleze". Slično mišljenje o Britancima imao je i Miloš Obrenović. Sve su to pametni Srbi rekli još pre 100 godina.Kad Pašić nije bio kapacitet jednog Maršićanina šta da se radi.

E vala ja ću da se kockam sa Rusijom. Sa njom bar imam neke šanse, a sa Nemačkom i SAD nikakve. A sa političkom neutralnošću mogu da prođem ko Gadafi. Jedni mi neće hteti pomoći ništa, a drugi će me rasturiti.
I verujte i meni je moj srpski narod najvažniji na svetu. Sa ovakvim okruženjem pristao bih i da imamo status kao kalinjingradska oblast.
Preporuke:
11
2
93 nedelja, 30 avgust 2015 16:16
Vladimir Novi Sad
Uzgred Srbima sa Kosmeta se takav način glasanja ne treba ni zameriti. Bili su tada najvatrenije pristalice Slobe. Posle 2000. su se okrenuli Koštunici, posle Koštuniconog pada 2008. DSS je zadržao Zvečan, Zubin Potok i Kos Mitrovicu, a Leposavić je glasao na lokalu za Tadića. Ko bi to rekao posle onakvog zaklinjanja u Slobu ali je glasao, Goraždevac za Dačića. Sada se dosta Srba nevoljno okrenulo ka Vučiću. A kad padne, verovatno će opet biti uz pobednika. To im je uslov opstanka.

Dodik vam je odličan primer takođe. Odličan prijatelj sa Koštunicom, lep zajednički projekt, mislim ona investicija oko Telekoma Rep. Srpske što je sa Koštunicom realizovao (Koštunicin dobar potez uzgred). No posle 2008. Dodik postaje najbolji prijatelj B. Tadiću. I sada, zamislite, uspeo je da nađe zajednički jezik i sa A. Vučićem. Vučić se bar za sada drži i ne vrši pritisak na Rep. Srpsku. Svaka čast ako izdrži i to pohvaljujem.
Ko kod da dođe posle Vučića rep. Srpska mora imati najbolje moguće odnose sa njim.
Preporuke:
10
1
94 nedelja, 30 avgust 2015 16:34
Vladimir Novi Sad
Vidite Nemanja mene je sramota što živim u ovoj poluokupiranoj zemlji. Bar da oko sebe vidim američke ili nemačke tenkove bilo bi mi lakše. Bar da znam da je ovo zvanična okupacija . Ovako, stranci u službama bezbednosti, Hrvati drže više od 50% prodajnih lanaca, o medijima ne treba ni govoriti. Uostalom za vreme DSS Vlade za za rukovodioce RTS-a su postavljeni A. Tijanić i Nenad Lj. Stefanović (javni servis evropske Srbije).
Mrzi me dalje i da pišem o tekovinama 5. oktobra. Vidite mi sada nismo Srbija već kolonija i ja hoću izlaz iz tog položaja. To nije moguće sa polit. neutralnošću.
Verujte, sad već ulazim u sferu spekulacija, ali više slobode (sloboda kako to lepo zvuči?) bih osećao kao npr.Srbija- autonomna republika ruske federacije nego ovo današnje čudovište koje zovemo nezavisnom Srbijom.

Moj lider je Vladimir Putin uvaženi Nemanja,a glasaću za onoga koga procenim da mu je najbliži na ovim izborima.
Smatram da mi je bogatstvo što imam i dva patrijarha: Irineja i Kirila.
Preporuke:
14
2
95 nedelja, 30 avgust 2015 16:41
Vladimir Novi Sad
Moskva, Čukotka, Novosibirsk, Murmansk, Sankt-petrburg, Donjeck, Lugansk, Harkov, Zaporožje, Kijev, Odesa, Minsk, Beograd, moj Novi Sad, Leskovac, Kos. Mitrovica, Bijeljina, Baljaluka, Vrginmost, Borovo sve je to moja zemlja i isti ili jako sličan narod.

Svako dobro Nemanja.
Preporuke:
14
1
96 nedelja, 30 avgust 2015 22:36
Bob
Nikad nećeš dobiti oprost za prevaru na izborima, Šešeljko!
Uostalom, ova dvojica na vlasti su tvoja deca duhovna. Tvoj greh pametnjakoviću.
Preporuke:
8
14
97 ponedeljak, 31 avgust 2015 17:56
Nemanja-Vladimir Novi Sad
Zašto je to tako sada,što se tiče rezultata na Kosovu i Metohiji,to je neka druga tema.Ali nije tačna vaša tvrdnja da su uvek bili uz vlast.Uzmimo izbore za parlament 2012 godine,ko je dobio većinu na severu kosova?U Kosovskoj Mitrovici,Leposaviću i Zvečanu je pobedio DSS,mislim dobio najviše glasova.U Leposaviću je Tadić.Koštunica i DSS nisu bili vlast četiri godine,a uzeli su pobedu.Ali nebitno,stvarno praviti famu oko Kosova gde nema šaka glasača je potez davljenika.

O Pašiću uopšte nemam posebno pozitivno mišljenje niti me je nešto impresioniro,suština je da je bio političar koji se potrefio u vreme velikih događaja.Nit luk jeo,niti mirisao,ali zadesio se tu.I nepada mi napamet da sve te pobede srskog seljaka prepišem jednom Pašiću.A koliko je vizioner i koliko je pametan je pokazalo vreme,kad je njegov projekat Jugoslavija potpuno poražena,a Srbi nacionalno i fizči totalno uništeni.

Što se tiče vašeg stava,sličan Nikolićevom pre nekoliko godina dok nije skinuo bedž,ja se ne slažem.
Preporuke:
3
5
98 ponedeljak, 31 avgust 2015 17:58
nemanja-Vladimir Novi Sad
Ponoviću se, nisam spreman na kocku sa narodom koji je jednom glasao za Jeljcina,koji je brže priznao Hrvatsku nego što je to uradila Amerika,a drugi put bira Putina i Medvedeva.Ja više nisam spreman ni na svoj narod da igram,a kamoli na neki drugi.Ta Rusija pa čak i jeljcinova nije nama pomogla,ali nije nam ni odmogla to je tačno.Što se tiče političke neutralnosti,ona je onako loše definisana i proformulisana,bolje je je reći samostalna politika.Što se tiče vojnih saveza,nikakav vojni savez sa Rusima nama ne garantuje ako nas Hrvat napadne da će nas Rus braniti.To smo videli i sa Rusima u Ukrajini.To garantuje NATO,da li sam za Nato,ne i nikad neću biti.Ali da mi pričate priče kako je alternativa NATO nekakav ODBK ili Šangajski savez,to može samo laik,kome nije jasno da to nije isto i da ulaskom u ODBK nemaš prava kakva imaju članice NATO.

Malo da vas ispravim,nikad Dodik i njegova stranka nisu bili prijatelji sa Koštunicom i DSS-om.Čak naprotiv i danas je DSS vezan sa SDS.
Preporuke:
2
6
99 ponedeljak, 31 avgust 2015 18:02
nemanja-Vladimir Novi Sad
Ta podrška je danas forme radi samo,na nekom omladinskom nivou,jer DSS podržava Dodika.A DS je uvek bio u vezama sa sebi sličnom socijaldemorkatskom strankom Milorada Dodika.I kada je bio duel sa Čedom pre par godina Dodik je pohvalio Koštunicu kao nekog sa kim je najbolje sarađivao,iako je tada podržavao DS i Tadića,nikad Koštunica nije stranačke interese stavljao ispred državnih.

Kao što vi nemate ni volje niti potrebe pište o svemu lošem posle petog oktobra,ja nemam ni obavezu da to brnim,niti mogu.Ali ne mogu da prihvatim da danas neko otpisuje jednu evrosketpičnu i antinato stranku mislim na DSS,a to radi SRS,a na drugoj strani nudi onima koji danas vode ovu zemlju u provaliju saradnju samo da se odreknu sadašnje politike.E to je za mene nedopustivo,i zato nikad neću glasati za Radikale,jer su cirkus Kolorado i ništa drugo.U stvari ispravka glasao bi,znate kad,kad bi video da je DSS ispod cenzusa,a da je srpski narod u velikom broju u njima video alternativu.
Preporuke:
1
8
100 ponedeljak, 31 avgust 2015 18:04
nemanja-Vladimir Novi Sad
U politici su promene moguće,i nema tu emocija nikakvih.Ej on je mene tukao,i pošto me tukao ja sam sad ljut na njega i neću sa njim igrati fudbal,to su klinačke stvari.A ozbiljna politika je druga stvar.Jer SDS bila patriotska stranka?Jeste,da li je danas,nebi rekao.Da li je Dodik došao na vlast jer ga narod srpske doveo,ili ga je postavio visoki predstavnik?Visoki predstavnik kako bi se smanjio uticaj SDS.Jel je SPS nekad bio jedno,a danas drugo.

Isto tako i DSS.On je bio za EU,danas nije,šta je tu sporno.Bio je za privatizaciju,učestvovo u spornim privatizacijama,ali ubedljivo najmanje,i dobro nek odgovaraju.Ali danas je protiv neoliberalne ekonomije i protiv prodaje TELEKOMA I EPS-a.

Svako dobro i vama.
Preporuke:
0
8

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner